torsdag 23. juni 2011

Fra ide til resultat...

Nå mangler vi kun en list under ett skap, noen få hjørnelister og kjøkkenplater på ene veggen (bak komfyren) Kanskje litt tidlig og legge ut "ferdig" kjøkken, men syntes det var på tide å skrive noe.  Utrolig deilig å ha en ferdig nytt kjøkken. Spiseplassen rett ved arbeidsbenken er digg, fortsatt ikke helt fan mtp. Einar og bardisk men det fungerer. Veldig lett å bare servere rett fra arbeidsbenken og på matfatet. Synes det er et praktisk kjøkken til oss tre. Har jo også spisebord på stua, så er jo mulig å gå ut dit når det kommer flere.

Ellers skjer det ikke mye på Hell. Vært mye kjøkken, kjøkken og atter kjøkken. Merete og Einar har reist til Osen nå. Jeg er igjen, skal jobbe på lørdag, så kunne dessverre ikke bli med på Osenhælja i år. Isteden har jeg en del planer her. Har en del rydding som må til, litt listverk, noe fugemasse etc. Så litt godt å være alene da, selv om det er fryktelig tomt med en gang her..

Lenge siden jeg også har oppdatert om drivhuset, er ikke akkurat verdens beste vær her i Trøndelag, men begynner å bli en stor jungel inne i drivhuset. Sukkerter har det vært mye av, selv om jeg har spist alle nå, steiki hvor gode de her. Ser en del tomater begynner å komme, men gi oss litt SOL.. Hørte du det der oppe? Eller er du fortsatt sur på meg ?

Her er kjøkkenplanene og resultat så langt. Ble ganske likt .

1 kommentar:

  1. Så fint det ble, Åge=) Synes dere har vært veldig flinke. Nå er det bare å legge ut drivhuset=)

    SvarSlett