lørdag 2. juli 2011

Welcome to the jungle

Vibeke (Alstadvald) har ønsket oppdatering om drivhuset, her kommer et lite bilde. Er elendig vekstvilkår i Trøndelagen for tiden, men de fleste plantene har blitt store. Noe tror jeg ikke det blir noe av, men får se når (hvis) sola kommer.
Tomatplantene er nå ca. 1 1/2m. høye og det er noen grønne tomater der nå. Sukkerertene er så gode at de spiser jeg med en gang de er ferdig. snadder.. får se om jeg klarer å spare noen til noen retter. Chilliplanten vokser også bra og gir oss masse chilli. Her i huset bruker vi mye chilli. Egentlig bruker jeg nesten chilli til alt, håper Einar snart lærer seg å spise alt mulig. Da skal han så smått lære seg å like chilli han også ;)

Nå er det lørdag morgen. Ute er det 9 grader og regn regn regn regn. Hva skal en finne på? Litt lei av dette drittværet nå

1 kommentar:

  1. Så koselig at du hører på meg, da=) Artig å se at det vokser. Sp flinke dere har vært. Ønsker meg flere bilder=) Jeg vil også ha finvær.. er glad jeg ikke har ferie akkurat nå. Får håpe på bedre tider. Spesielt til vi går ut i ferie om ei uke=) Håper dere har ei fin helg=) Klem Vibeke

    SvarSlett