tirsdag 1. november 2011

Comeback

Etter snart to år med ryggproblemer og der hverdagen har vært mer hvordan klarer jeg å komme meg til og fra jobb har egentlig ting løsnet. Det hele startet med at jeg var til healer og ble bedre. Jeg skal innrømme at jeg hadde nesten null tro på healer, men hadde noen sagt til meg at jeg blir bedre av å rulle meg rundt i fiskeslo så at jeg gjort det også.

Nå har jeg litt annet syn på healing/synske og slikt, men fortsatt litt skeptisk selv om jeg ble bedre over natta. Etter besøket til healeren har jeg brukt mye tid på styrketrening, spesiellt av kjernemuskelatur. Har også de siste ukene spilt litt basket. Har ikke klart å løpt skikkelig, men det har blitt bedre og bedre.

Så her på søndag spilte vi bortekamp mot Sintef/Ntnu. Hadde ikke bestemt meg om å spille eller ikke. Planen var at dersom vi ledet stort, skulle jeg stå over. I tredje periode (av fire perioder på ti minutter) lå vi under med 10 poeng og jeg følte at det kunne være bra tidspunkt å komme inn. Eller enten gikk det bra eller så tapte vi enda mere, men følte at min rutine kunne hjelpe laget. Det fungerte heldigvis utrolig bra, kroppen hadde det bare bra og det var gøy. Spilte vel i en 10 minutter. Så får vi se hvor mye det blir fremover. Veldig redd for å skade meg igjen, men tror det skal gå bra.
Viktigste er at jeg trener mye styrke, slik at kroppen tåler litt juling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar