mandag 5. september 2011

Prosjekt: Få god rygg igjen!

Jøss, to innlegg på samme dag-...
Trening er beste råd for god helse. Det koster mye motivasjon å komme seg igang når en har plager fra topp til tå. Største problemet er når ryggen klager å nekter å være med! Her om dagen prøvde jeg noe aldri i verden trodde skulle virke. Jeg var til healer å etter det har ryggen blitt bedre, nå må jeg bare passe på å få trent masse styrke i ryggen, samt passe på å ikke gjøre noe dumt. Jeg kjenner det klør etter å spille basketballkamper igjen, men redd for at det medfører ryggplager igjen.
Snart kommer vel også vinteren, da får jeg vel også leddplagene igjen ;)

Har et mål om å komme meg på Hell Treningsstudio minst to ganger i uka, i tillegg skal jeg være basketcoach en til to ganger i uka. Da er vel fort uka over, Merete har gjerne to-tre kveld/nattvakter så da var den uka over ;) Bedre å sette mål som jeg tror jeg klarer.

Her er bilde fra "boot campen" jeg har arrangert for basketklubb. Blodslit-trening, men herlig når en er ferdig. Elsker å trene hardt, det skal kjennes!

1 kommentar:

  1. Ei GOD økt e når man e gjennomvåt av svette og kjenne kroppen e skikkelig kjørt. Deilig! :)

    SvarSlett