søndag 10. april 2011

Det er vår del II

Herlig med vår! I dag har vi vært ute alle sammen. Ryddet i hagen, fjernet løv, kuttet ned trær og begynner å gjøre hagen klar. Vi har også vasket alle vinduer og fjernet sprossene, litt usikker på om jeg liker det eller ikke. Uansett, så regner jeg med at vi skal ha det slikt nå i ett år, så får vi vurdere hva vi gjør neste år dersom vi ikke liker det. Sprossene var litt slitne, så skal vi ha de tilbake så skal vi ha nye.
Skal vi ha sprosser igjen, skal vi ha type 2 http://www.stiklestadtre.no/gfx/sprosser.gif Ikke type 1 som vi har (hadde)

Neste prosjekt i hagen er å kappe ned to trær. Ene er pill råttent og kan falle ned når som helst, det andre er bare stort å lager mye skygge til naboene. Skal være litt snille mot de, i tillegg er par grener borti huset vårt, så greit å få det bort. I tillegg har jeg lyst å bygge drivhus og plante masse spennende. Skal stikke innom gjenbrukstorget å prøve å få tak i noen glass. Har veldig lyst å plante urter/grønnsaker etc. Kanskje blir det et misslykket prosjekt, men skal prøve! Håper at været fortsetter, da skal også utemøblene og grillen frem snarest!

Her på onsdagen prøvde jeg noe nytt igjen. Jeg liker å prøve masse forskjellig, også ting jeg er veldig skeptiskt til. Denne gang var det yoga jeg prøvde. Litt usikker på om det virkelig er noe for meg, skal tygge litt på om jeg skal fortsette eller ikke. Tar jo også litt tid å pendle frem og tilbake, parkering og alt det styret der. Var kanskje litt for rolig for en adhd-propell som meg ;) Fortsettelse på det følger!

Har ikke skrevet meny ennå, så blir kanskje en ekstra oppdatering i morgen. Nå har jeg tenkt å parkere for kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar