mandag 4. april 2011

Det er vår!




Da har våren så smått kommet her. Snøen ble borte på kort tid, HERLIG! Her på søndag var det 14 grader og sol, føltes nesten som en varm sommerdag. Ble sandaler og tskjorte, noe annet enn tre lag med klær som en har brukt siste halve året. Nå håper jeg bare på varme dager helt frem til oktober. Snart får vi rydde i hagen, jeg har faktisk lyst til å sette opp et lite drivhus og plante frem egne frukter/urter/krydder, tror det hadde vært kult.




Først og fremst må vi bli ferdig med oppussingprosjektene våre dette år. Er to vegger, tre vindu og kjøkken som må fikses. Tror egentlig "vi" er i mål med design av kjøkken, Merete er kanskje ikke helt 100% enig, men jeg tror det praktiske/fornuftige vinner mot det som er "inn" i dag. Merete ønsker kjøkkenøy, noe som jeg også synes er skikkelig stilig, men vi har for lite kjøkken til det. Alternativet er lite skapplass. Litt usikker på hvor mye vi klarer å gjøre selv og hvor mye vi må få leid snekker til.




Forrige uke var jeg slapp på treningsfronten. Har bare vært mye opptatt, samt Merete har jobbet når jeg skulle vært på mine faste timer. Håper på bedring denne uke. Skulle egentlig på spinning+kettlebells i går, men så ble det bursdag til pappa isteden. Han har egentlig bursdag i dag (05.04) men skulle plutselig ut å reise i morges, da ble det tur i går isteden. Blir pilates i dag og av alle ting i verden skal jeg på yoga i morgen!!! Hadde jeg egentlig ikke trodd selv, men artig å prøve noe nytt. Jeg er VELDIG skeptisk, men samtidig tror jeg at det kan være bra.




På søndag ble basketballsesongen ferdig. Jeg er trener for 2.div. herrelaget vårt. Har vært en dårlig sesong dette året, har hatt et godt lag, men ting har ikke fungert som ønsket. Vi mistet også en del spillere, noe som har merktes. 4 seire og 10 tap, nestsisteplass ble fasiten. Regner med nedrykk til 3m. neste sesong. Håper jeg også får til å spille neste sesong, kroppen blir gradvis bedre og hadde vært sååååååå åartig å spilt igjen, men tror det bare er 50% sjanse for at jeg kan komme meg tilbake.




Ukens middager. Ikke så spennende. Prøver fortsatt å tømme fryseren og nå er det ikke mye igjen. Tror det er to middager igjen i fryseren når denne uka er ferdig.


Nå skal jeg kjøre på jobb. Einar sitter å ser "Tøfferud" og tror han har lagt en kabel, lukter litt her nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar