onsdag 27. april 2011

Tiden flyyyyyyr....

Vært lite oppdatering i det siste. Tiden har bare gått så alt for fort og jeg har vært opptatt. Mye av tiden har gått til å pusse opp huset. På ene veggen har det kun vært bordkledning og papp. Nå har vi fått lagt på ca. 15cm. isolasjon utenpå det. Håper det merkes til vinteren. Hvis ikke får vi bare fortsette rundt huset, men tror at det blir mye bedre nå. Skal også skifte skyvedøren, samt ta det over inngangsdøra.
Genialt at jeg har en svigerfar som er en konge med hammeren. Jeg har 10 tommeltotter og langt ifra noen snekker, så da er det kjekt med hjelp. Plukker hele tiden opp litt, så snart skal jeg klare det selv.  Hele påsken har gått til spikring og maling. Håper å bli ferdig med maling i løpet av helga, litt høyt opp til toppen, så da er det litt greit å være litt lang og ha en kjøkkenstol en kan balansere på. Tror ikke det er helt i henhold til arbeidstilsynets regler, men heldigvis har de ikke noe med hva jeg gjør!

Her på søndag var vi på Ørlandet på barnedåp. Ble ikke mange bilder da det ble litt kort tid, samt Einar var litt umulig. Eller kanskje ikke umulig akkurat, kan vel kanskje ikke forvente at en toåring har lyst å sitte på en stol hele dagen. I tillegg var det en traktor utenfor døra som måtte prøves.... mye og ofte.... Traktor, biler, fly og tog er tingen.





Har vært lite med foto i det siste. Har fått lånt meg slik studiolys, så har litt fotoplaner. Blir med slik hvit bakgrunn. Einar og jeg testet her om dagen da Merete var på jobb. Blir bedre når en slipper å bruke selvutløser og jeg har lært hvordan en stiller inn kamera + studiolyset. Kan bli gøy!

Jeg har en del ideer. Kanskje blir det ikke mye ut av det, men skal iallefall prøve å få til noe kult.




Kjøkken!! Nå har vi bestemt oss og i morgen (torsdag 30.april) går turen til Ikea for kjøp. Kanskje blir det noen små endringer der, men i morgen skal det kjøpes kjøkken uansett! Skal prøve å følge opp litt mer hvordan fremdriften blir på det. Skal bli artig med nytt kjøkken.
Her er forresten ukeplanen med denne ukens middager.

1 kommentar:

  1. Fy faan.. det der kjøkkenstolgreia så dyster ut.. hehe!
    Å spennende med kjøkkenhandling! :-)

    SvarSlett